A jó energia körbevesz minket – új imázskampányt indított az MVM

Új imázskampányt indított az MVM Csoport a „Jó energia” központi üzenettel. A kreatív megoldásokkal futó integrált kampány célja, hogy megmutassa: az MVM nem csak energiaszolgáltató, hanem a fenntarthatóság és az emberközpontúság képviselője is.
Elindult az MVM Csoport legújabb, „Jó energia” jelmondatával futó imázskampánya, amely új megközelítést hoz a márkakommunikációba. A kampány célja, hogy megmutassa: az energia több, mint kilowattórák összessége, hiszen a világ tele van jó energiával, csak észre kell vennünk.
Az MVM a megszokott elemeken túlmutató, látványos megoldásokkal indította útjára kampányát – köztük bemutat egy új, saját fejlesztésű betűtípust, az MVM Flow-t, mely a vállalatcsoport vizuális arculatának megújulását szolgálja. A betűtípus szoros kapcsolatot teremt a márkaidentitással, mivel tartalmazza az MVM logójából eredeztetett 23,5 fokos – a Föld tengelyferdeségére utaló – dőlésszöget.
A kétlépcsős kampány először a megújuló energiákat állította középpontba, felhívva a figyelmet az MVM elkötelezettségére és eddigi lépéseire a fenntarthatóság és a környezetvédelem iránt: 2023 óta a vállalat 55 százalékkal növelte megújulóenergia-kapacitását.
„Szem előtt tartva a hazai kommunikációs kihívásainkat és nemzetközi piaci törekvéseinket, egy új, megkülönböztethető és érzelmileg is erőteljes márkaüzenetet dolgoztunk ki. A „Jó energia” kampánnyal az MVM olyan kommunikációs irányt határoz meg, amely túlmutat a hagyományos energiaszolgáltatáson. Célunk az, hogy a társadalom számára is kézzelfoghatóvá tegyük elkötelezettségünket a fenntarthatóság és a megújuló energiák iránt, miközben közelebb hozzuk az emberekhez az MVM-et” – fogalmazott dr. Bozóky Anita, az MVM kommunikációs igazgatója.
A második szakaszban – május 1. és június 15. között – a kampány fő üzenetei és az új arculati elemek kerülnek előtérbe. Május közepétől egy új reklámfilm is debütál, amely nem csupán a hazai közönséget célozza, hanem az MVM nemzetközi márkaépítését is szolgálja.
Az integrált imázskampány számos platformon jelenik meg: televízióban, rádióban, óriásplakátokon, nyomtatott és online médiában, járműveken, egyedi buszmegállókon, bevásárlóközpontokban, LED-lámpákkal díszített épülethálókon, a közösségi médiában, illetve a Liszt Ferenc repülőtéren is visszaköszön majd a „Jó energia” üzenet.
(X)
- Zöld Magyarország: 50 millió facsemete évente!
- A jó energia körbevesz minket – új imázskampányt indított az MVM
- Az esővíz gyűjtése, íme 6 alapszabály
- A Föld napja – Közösen ültetett fát Németh Szilárd és Nyitrai Zsolt
- Több mint 440 milliárd forint értékben pályázhatnak vállalatok
- A Svájci Alap támogatásával fejlesztik tovább a mórahalmi geotermikus rendszert
2025. június 3.
Kertészkedés mindenkinek
2025. június 3.
A műanyagok melegítik a bolygót – jobban mint eddig hittük
2025. június 3.
Komposztálás, helyesen
2025. június 2.